18.06.2024:INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PENTRU ACTIVE CORPORALE – LINIE DE PROCESARE MATERII PRIME PENTRU HRANA UMEDA PENTRU ANIMALE DE COMPANIEINVITATION TO THE PROCEDURE FOR CORPOREAL ASSETS ACQUISITION – RAW MATERIAL PROCESSING LINE FOR WET PET FOOD1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTULDenumire solicitant: ALCONOR COMPANY SRL Sediu social: Municipiul Carei, Str. ALEXANDRU IOAN CUZA, Nr. 27, Judet Satu MarePersoana de contact: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANTApplicant’s name: ALCONOR COMPANY SRL Registered office: Carei city, ALEXANDRU IOAN CUZA str. No. 27, Satu Mare countyContact person: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTULSocietatea ALCONOR COMPANY SRL intentioneaza sa achizitioneze o linie de procesare materii prime pentru hrana umeda pentru animale de companie necesara pentru implementarea proiectului ,,EXTINDERE CAPACITATE UNITATE COD CAEN 1092- FABRICAREA PREPARATELOR PENTRU HRANA ANIMALELOR DE COMPANIE” finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.2.INFORMATION REGARDING THE PROJECTALCONOR COMPANY SRL intends to purchase a raw material processing line for wet pet food in order to implement the “UNIT CAPACITY EXTENSION CAEN CODE 1092- MANUFACTURE OF PET FOOD PREPARATIONS” project, financed by the State aid scheme regulated by GD no. 807/2014.3.PROCEDURA APLICATAAtribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a ALCONOR COMPANY SRL. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.3.APPLIED PROCEDUREThe assignment of the supply contract shall be performed according to the internal procedure of ALCONOR COMPANY SRL. The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and offers the lowest price.4.OBIECTUL CONTRACTULUIVom achizitiona urmatoarele active corporale: linie de procesare materii prime pentru hrana umeda pentru animale de companie ce va asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametrii optimi si in conditii de eficienta ridicata.LINIA DE PROCESARE MATERII PRIME PENTRU HRANA UMEDA PENTRU ANIMALE DE COMPANIE va efectua operatiunile de macinare a materiei prime, mixare, emulsionare si stocarea temporara in rezervoare a produsului rezultat, care se transfera apoi catre echipamentul de pregatire a bucatilor din hrana umeda. 4.SUBJECT OF THE CONTRACTTo achieve the objectives of the funded project, we will acquire the following corporeal assets: a raw material processing line for wet pet food which will ensure all the conditions for the activity to perform at optimal parameters and under high efficiency conditions.THE RAW MATERIAL PROCESSING LINE FOR WET PET FOOD will carry out the operations of grinding the raw material, mixing, emulsifying and temporarily storing the resulting product in tanks, which is the transferred to the equipment for preparing pieces of wet food. 5.VALOAREA ESTIMATAValoarea estimata a achizitiei este de: 8.165.000 LEI (fara TVA) echivalentul a 1.640.612,44 Euro, la cursul BNR valabil in data de 18.06.2024 (1 EURO = 4,9768 LEI).Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat. 5.ESTIMATED VALUEThe estimated value of the acquisition is: : 8.165.000 LEI (without VAT) equivalent to 1.640.612,44 Euro, at BNR exchange rate available on 18.06.2024, (1 EUR = 4,9768 LEI)The agreed price is fixed and cannot be adjusted. 6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUIEchipamentele ce fac obiectul prezentului contract vor fi livrate cel tarziu in termen de 6 (sase) luni calculate de la data semnarii contractului si achitarea avansului.Echipamentele achizitionate vor fi livrate în conditii INCOTERMS FCA Sediul Vanzatorului. 6.EQUIPMENT DELIVERY DATEThe equipments covered by this contract shall be delivered not later than 6 (six) months calculated from the date of signing of the contract and the payment of the first installment.Purchased equipment will be delivered under INCOTERMS FCA Seller's headquarter. 7.PREZENTAREA OFERTELORDocumentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti pentru realizarea ofertei poate fi solicitata prin e-mail la adresa document@alconor-company.ro, sau poate fi ridicata de la sediul solicitantului, respectiv: Municipiul Carei, Str. ALEXANDRU IOAN CUZA, Nr. 27, Judet Satu Mare, Romania. Ofertele se vor transmite pe adresa de email: document@alconor-company.ro. Floderele vor fi arhivate si parolate. Parola se va comunica beneficiarului dupa data limita de transmitere a documentatiei, pe email, la solicitarea beneficiarului. Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email.7.SUBMISSION OF TENDERSThe documentation considered by the prospective bidders in the performance of the tender may be required via email at the address document@alconor-company.ro, or picked up from the applicant’s headquarters, respectively: Carei city, ALEXANDRU IOAN CUZA str., No. 27, Satu Mare county, Romania. The offers will be sent to the email address: document@alconor-company.ro. Folders will be archived and passworded. The password will be communicated to the beneficiary after the deadline for sending the documentation, by email, at the beneficiary's request. The rest of the communication between prospective bidders and the applicant shall be made in writing, via email.8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELORTermenul limita pentru depunerea ofertelor: 03.07.2024, ora 10.00 a.m. ora Romaniei.8.DEDLINE FOR SUBMISSION OF TENDERSThe deadline for submission of tenders: 03.07.2024, 10 a.m. Romania time.9.INFORMATII SUPLIMENTAREOrice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la sediul social al solicitantului sau la urmatoarele date de contact:Persoana de contact: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 9.ADDITIONAL INFORMATIONAny additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s headquarters or from the following contact data:Contact person: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro |
17.05.2024:INVITATIE DE PARTICIPARE LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PENTRU ACTIVE CORPORALE – LINIE DE IMBUTELIERE A HRANEI UMEDE LA CONSERVA PENTRU ANIMALE DE COMPANIEINVITATION TO THE PROCEDURE FOR CORPOREAL ASSETS ACQUISITION – WET PET FOOD CANNING LINE1.INFORMATII GENERALE PRIVIND SOLICITANTULDenumire solicitant: ALCONOR COMPANY SRLSediu social: Municipiul Carei, Str. ALEXANDRU IOAN CUZA, Nr. 27, Judet Satu Mare Persoana de contact: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 1.GENERAL INFORMATION REGARDING THE APPLICANTApplicant’s name: ALCONOR COMPANY SRLRegistered office: Municipiul Carei, Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 27, Satu Mare county Contact person: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 2.INFORMATII PRIVIND PROIECTULSocietatea ALCONOR COMPANY SRL intentioneaza sa achizitioneze o linie de imbuteliere a hranei umede la conserva pentru animale de companie pentru implementarea proiectului ,,EXTINDERE CAPACITATE UNITATE COD CAEN 1092- FABRICAREA PREPARATELOR PENTRU HRANA ANIMALELOR DE COMPANIE”, finantat prin schema de ajutor de stat reglementata prin H.G. nr. 807/2014.2.INFORMATION REGARDING THE PROJECTALCONOR COMPANY SRL intends to purchase a wet pet food canning line in order to implement the “UNIT CAPACITY EXTENSION CAEN CODE 1092- MANUFACTURE OF PET FOOD PREPARATIONS”, project financed by the State aid scheme regulated by GD no. 807/2014.3.PROCEDURA APLICATAAtribuirea contractului de furnizare se va realiza conform procedurii interne a ALCONOR COMPANY SRL. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui oferta respecta toate cerintele solicitate prin prezenta documentatie si ofera pretul cel mai scazut.3.APPLIED PROCEDUREThe assignment of the supply contract shall be performed according to the internal procedure of ALCONOR COMPANY SRL. The contract shall be assigned to the bidder whose tender meets all the requirements in this documentation and and offers the lowest price.4.OBIECTUL CONTRACTULUIPentru a atinge obiective proiectului finantat, vom achizitiona urmatoarele active corporale: linie de imbuteliere a hranei umede la conserva pentru animale de companie ce va asigura toate conditiile pentru desfasurarea activitatii la parametri optimi si in conditii de eficienta ridicata.LINIA DE IMBUTELIERE A HRANEI UMEDE LA CONSERVA PENTRU ANIMALE DE COMPANIEva îndeplini operațiunile de îmbuteliere și dozare în conserve a bucăților de diferite dimensiuni obținute anterior, adăugând lichidul obținut anterior la echipamentul de preparare, urmată de sigilarea ermetică a conservelor prin capsare, sterilizarea prin autoclavare, manipularea, paletizarea și înfolierea a conservelor. 4.SUBJECT OF THE CONTRACTTo achieve the objectives of the funded project, we will acquire the following corporeal assets: a wet pet food canning line which will ensure all the conditions for the activity to perform at optimal parameters and under high efficiency conditions.THE WET PET FOOD CANNING LINE will carry out the operations of bottling and dosing in canning of the previously obtained pieces of different sizes, adding the previously obtained liquid to the preparation equipment, followed by hermetically sealing the cans by stapling, sterilization by autoclaving, handling, palletizing and wrapping cans. 5.VALOAREA ESTIMATAValoarea estimata a achizitiei este de: 19.054.633,00 LEI (fara TVA) echivalentul a 3.830.000,00 Euro, la cursul BNR valabil in data de 17.05.2024 (1 EURO = 4,9751 LEI).Pretul agreat este fix si nu mai poate fi ajustat. 5.ESTIMATED VALUEThe estimated value of the acquisition is: 19.054.633,00 LEI (without VAT) equivalent to 3.830.000,00 Euro, at BNR exchange rate available on 17.05.2024, (1 EUR = 4,9751 LEI)The agreed price is fixed and cannot be adjusted. 6.DATA DE LIVRARE A ECHIPAMENTULUILivrarea se va efectua conform calendarului de livrare din Anexa 2 la documentatia de ofertare, respectiv Decembrie 2024 – Februarie 2025.Echipamentele achizitionate vor fi livrate în conditii INCOTERMS EXW sediul Vanzatorului. 6.EQUIPMENT DELIVERY DATEThe delivery will be made according to the delivery schedule in Appendix 2 to the tender documentation, respectively December 2024 – February 2025.Purchased equipment will be delivered under INCOTERMS EXW condition Seller’s headquarter. 7.PREZENTAREA OFERTELORDocumentatia ce trebuie avuta in vedere de potentialii ofertanti pentru realizarea ofertei poate fi solicitata prin e-mail la adresa document@alconor-company.ro, sau poate fi ridicata de la sediul solicitantului, respectiv: Municipiul Carei, Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 27, Judet Satu Mare, Romania. Ofertele se vor transmite pe adresa de email: document@alconor-company.ro. Folderele vor fi arhivate si parolate. Parola se va comunica beneficiarului dupa data limita de transmitere a documentatiei, pe email, la solicitarea beneficiarului.Restul comunicarilor dintre potentialii ofertanti si solicitant se vor face in scris, prin email. 7.SUBMISSION OF TENDERSThe documentation considered by the prospective bidders in the performance of the tender may be required via email at the address document@alconor-company.ro, or picked up from the applicant’s headquarters, respectively: Municipiul Carei, Str. Alexandru Ioan Cuza, Nr. 27, Satu Mare county, Romania. The offers will be sent to the email address: document@alconor-company.ro. Folders will be archived and passworded. The password will be communicated to the beneficiary after the deadline for sending the documentation, by email, at the beneficiary's request.The rest of the communication between prospective bidders and the applicant shall be made in writing, via email. 8.TERMENUL DE DEPUNERE A OFERTELORTermenul limita pentru depunerea ofertelor: 07.06.2024, ora 10.00 a.m. ora Romaniei.8.DEDLINE FOR SUBMISSION OF TENDERSThe deadline for submission of tenders: 07.06.2024, 10 a.m. Romanian time.9.INFORMATII SUPLIMENTAREOrice informatie suplimentara referitoare la prezenta procedura se pot solicita de la sediul social al solicitantului sau la urmatoarele date de contact:Persoana de contact: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro 9.ADDITIONAL INFORMATIONAny additional information regarding this procedure may be requested from the applicant’s headquarters or from the following contact data:Contact person: Moldovan Pop Simona Margareta Email: document@alconor-company.ro |